Întrebări frecvente

A comanda

  • Cui este destinat magazinul online?
    Site-ul este destinat atât pieței private, cât și celor de afaceri. Site-ul online este accesibil tuturor.

  • Cum pot plasa o comandă „online”?
             1.Pune un articol în coșul de cumpărături.
             2.Completați datele dvs. (verificați comanda).
             3.Verificați comanda dvs.

  • Pot plasa o comandă atât pentru afaceri, cât și pentru persoane fizice?
    Da este posibil. Site-ul este destinat atât pieței private, cât și celor de afaceri.

  • Prețurile afișate includ TVA?
    Toate prețurile afișate includ TVA. Livrarea GRATUITĂ se aplică în Țările de Jos, Belgia și Germania.

  • Comanda mea constă din mai multe cutii?
    Comanda dvs. poate consta din mai multe cutii. Puteți găsi acest lucru în caracteristicile produsului.

  • Care sunt costurile de transport pe articol?
    Livrarea GRATUITĂ se aplică în Țările de Jos, Belgia și Germania. Toate informațiile despre costurile de transport pot fi găsite pe această pagină.

  • Pot primi comanda mea în altă parte?
    Puteți alege o adresă de livrare în timpul comenzii. Aceasta poate fi, de asemenea, o adresă de livrare diferită de adresa de facturare. Odată plasată și plătită comanda, nu mai este posibilă schimbarea adresei.

  • Pot primi comanda mea la o altă adresă?
    Ați introdus o adresă greșită? Odată plasată comanda, nu mai este posibilă schimbarea adresei. Vă rugăm să contactați transportatorul la acel moment pentru a vedea ce este încă posibil.

  • Care este suma minimă de comandă pentru o comandă online?
    Comanda este posibilă de la 29,- € pentru Țările de Jos, Belgia și Germania. Pentru celelalte țări se poate comanda de la 29,- €.

  • Cum îmi pot urmări comanda online?
    De îndată ce comanda a fost primită și procesată de noi, veți primi un link Track & Trace de la DPD. Imediat ce comanda a fost primită de DPD, aceasta va fi scanată și vă puteți urmări coletul. NB! Linkul de urmărire funcționează doar mai târziu în cursul zilei/seara, dacă linkul de urmărire nu funcționează, verificați din nou mai târziu în cursul zilei.

  • Am plasat o comandă online, dar nu am primit o factură/confirmare.
    Trimițând un e-mail la info@royalchristmas.nl în care vă indicați clar numele și adresa de livrare, vi se va trimite factura în format PDF. Asigurați-vă că specificați numele + adresa de livrare așa cum este specificat în comanda dvs.! În acest fel, putem căuta rapid factura dvs. PDF.

  • Mai pot schimba comanda pe care am plasat-o deja?
    Din păcate, odată ce comanda a fost plasată și plătită, aceasta nu mai este posibilă. Apoi, trebuie să urmați procedura noastră de returnare.
    Utilizați codul de reducere în magazinul online
    Trimiteți-ne prin poștă articolele pe care doriți să le comandați, în funcție de articolele care urmează să fie comandate, vă vom oferi un cod de reducere pe care să îl utilizați în magazinul nostru online.

  • Pot să fac un pas înapoi în magazinul web?
    Browserul dvs. poate da un mesaj de eroare. Închideți complet browserul și începeți din nou comanda. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create.

  • Ce informații ar trebui să ofer atunci când am întrebări despre o comandă?
    Indicați întotdeauna numărul facturii dvs. Numărul facturii începe cu 2024-xxxx-xx. Cu cât avem mai multe informații despre dumneavoastră, cu atât mai rapid vă putem fi de folos.

  • Pot să transfer și banii și dacă da la ce bancă?
    De asemenea, puteți opta pentru transfer bancar prin intermediul unei facturi, care poate fi făcută către Rabobank sau banca ING din Țările de Jos. Pentru clienții din Germania este posibil să se transfere la banca Deutsche din Leer. Iar clienții din Marea Britanie pot transfera în lire sterline în contul nostru în valută străină în lire sterline la ING Bank Olanda. Vezi pagina transfer/factură.

  • Se poate plati dupa livrare?
    Toate comenzile trebuie plătite direct online. Pentru institutii, scoli si agentii guvernamentale este posibila comanda in cont, factura trebuie achitata ulterior dupa livrare.

  • Voi primi o confirmare după o comandă online?
    Da, după plasarea comenzii veți primi automat o confirmare că comanda dumneavoastră este în curs de procesare. De asemenea, veți primi o confirmare a comenzii prin e-mail cu o prezentare generală a comenzii dvs. în format PDF. Aceasta este, de asemenea, factura dvs.

Timp de livrare + Livrare/Colectare

 

  • Care sunt costurile de transport?
    Pentru Țările de Jos, Belgia și Germania Transport GRATUIT.
    Puteți găsi o listă a costurilor de transport aici.

  • Care este livrarea comenzii mele?
    Puteți găsi o listă de timpi de livrare aici.

  • Care este livrarea comenzii mele dacă este expediată cu un palet?
    Puteți găsi o listă de timpi de livrare aici.

  • Ce se întâmplă cu comanda mea dacă lipsesc livratorul?
    Urmăriți-vă linkul de urmărire pentru a vedea când va fi oferit din nou pachetul sau dacă îl puteți ridica de la depozitul DPD / sau un magazin de colete DPD.

  • Pot primi comanda mea la un punct de colectare?
    Nu, aceasta nu este soția mea.

  • Îmi pot livra și comanda seara?
    Nu, DPD nu are o opțiune pentru asta.

  • Pot alege o data de livrare?
    Nu, de îndată ce primim comanda, aceasta vă va fi trimisă în cel mai scurt timp posibil.

  • Vrei să folosești cuvântul din pachetul meu?
    DPD livrează pachetele. Daca este o comanda mai mare, aceasta va fi livrata de DHL pe un palet.

  • Cum faci toate acele lucruri grozave cu facturile tale?
    Puteți alege o adresă de livrare în timpul comenzii. Este posibil să vă abateți de la adresa de facturare.
    Odată plasată și plătită comanda, nu mai este posibilă modificarea adresei de livrare. Ce se întâmplă dacă comand produse cu altă versiune?
    Va vom contacta noi. Apoi puteți alege să primiți comanda pe părți sau dintr-o singură mișcare.

  • Este acesta cel mai bun mod de a profita la maximum de Europa?
    Putem expedia numai colete și paleți în Europa.

  • Îmi pot ridica comanda de la comun sau prin curier?
    Acest lucru este posibil în consultare. Pentru mai multe informații, vă rugăm să trimiteți un e-mail la info@royalchristmas.nl.

  • Cât durează un transport?
    Aceasta depinde de ora la care comandați și de unde trebuie să ajungă comanda. În magazinul online este indicat pe țară cât timp va dura expedierea și care sunt costurile. Vezi și linkul: Costuri de expediere Vă rugăm să rețineți că există o diferență între livrarea gratuită a unui brad artificial de Crăciun normal sau a unui brad artificial mare (450 cm / Pom uriaș) per palet. Nu există livrare în weekend. Pentru livrarile cu paleti trebuie sa tineti cont de 2 timpi de livrare in plus.

  • Dacă coletul este livrat și nimeni nu este acasă?
    Numărul de încercări încearcă să te găsească aici pe această pagină.

  • Am comandat un copac, dar când a sosit s-a dovedit a fi altul.
    Dacă se dovedește că ați primit un brad artificial din cauza greșelii noastre, ne vom asigura că bradul artificial este îndepărtat și că vi se trimite cel corect. Apoi vom suporta toate costurile.

Schimb și retur


  • Am primit un produs stricat și/sau incomplet. Cum se rezolva asta?
    Trimiteți un e-mail la: info@royalchristmas.nl și explicați problema din acesta. De asemenea, indicați în mod clar numărul de comandă începând cu 2022... Vom încerca să rezolvăm problema cât mai curând posibil. Vă rugăm să indicați clar ce parte se referă. Dacă este necesar, adăugați fotografii la e-mail pentru a clarifica acest lucru. Dacă se referă la o sucursală sau sucursale, indicați clar ce sucursală (sucursale) se referă. Toate ramurile au propria lor culoare sau literă.

  • Am comandat un articol, dar când a sosit sa dovedit a fi diferit decât credeam că l-am comandat.
    Trimiteți un e-mail la: info@royalchristmas.nl și explicați problema din acesta.
    De asemenea, indicați în mod clar numărul de comandă începând cu 2022... Și vă rugăm să adăugați o fotografie a cutiei primite, astfel încât să putem vedea numărul articolului. Dacă se dovedește că ați primit un articol greșit, ne vom asigura că încă primiți articolul corect.

  • Cum îmi pot returna comanda?
    Pentru returnarea articolelor noastre, vă rugăm să consultați procedura noastră de returnare.

  • Care sunt costurile pentru returnarea comenzii mele?
    Clientul este responsabil pentru returnarea comenzii și, prin urmare, este liber să aleagă cu ce transportator se face acest lucru. Costurile diferă pe transportator. Comanda mea constă din mai multe cutii. Cum pot returna asta?
    Trebuie să urmați procedura de returnare și apoi să returnați toate cutiile.

  • Este posibil să schimb articolul meu?
    Puteți schimba articolul returnând articolul (vezi procedura de returnare) și apoi comandați și plătiți pentru un alt articol. Costurile de retur sunt pe cont propriu.

  • Este adevărat că există o perioadă de retur de 14 zile?
    Aveți dreptul să anulați și să returnați comanda în perioada noastră de returnare de 14 zile lucrătoare.

  • Clientul trebuie să plătească singur costurile pentru retur?
    Clientul este responsabil pentru returnarea articolului și, prin urmare, este responsabil și pentru costuri.

  • Este adevărat că există o perioadă de probă de 14 zile?
    Da, este corect. Puteți returna în mod legal comanda pe internet în termen de 14 zile de la primire.

  • Care este dreptul meu de retragere?
    Clientul poate rezilia contractul cu privire la achiziționarea unui produs într-o perioadă de reflecție de cel puțin 14 zile fără a indica motive. Pot să îmi returnez și comanda comercială?
    Returnarea unei achiziții comerciale nu este posibilă. Nu există un drept de retragere pentru companii. Acest lucru este reglementat de legislația europeană. Am refuzat din greșeală caseta A (sau B) a comenzii mele. Ce acum?
    Dacă ați refuzat din greșeală o cutie, vă rugăm să trimiteți un e-mail direct la info@royalchristmas.nl, menționând în e-mail ce cutie sau cutii ați primit, literele sunt înscrise mari pe partea laterală a cutiei.

  • Cât durează până voi primi înapoi suma totală în cont?
    Vă vom rambursa banii cât mai curând posibil. Nu mai târziu de 14 zile după ce articolul ne-a fost returnat și returul dvs. a fost procesat.

Garanție

  • Care este garanția pentru articolul meu?
    Nu putem garanta iluminarea. La urma urmei, a funcționat și de 3 luni. Daca iluminatul nu functioneaza corespunzator la sosirea bradului artificial, desigur vei primi unul nou. Dacă acesta din urmă este cazul, vă rugăm să ne contactați imediat. Încercăm întotdeauna să o rezolvăm cât mai bine posibil pentru clienții noștri.
  • Comanda mea este defectă. Ce pot sa fac?
    Vă rugăm să trimiteți un e-mail la: info@royalchristmas.nl, menționând numărul comenzii dvs. începând cu 2024-xxxx-xx…. Atunci vom căuta o soluție pentru tine.
    Condiția este ca articolul să fi fost achiziționat direct de la Royal Christmas.
  • Am comandat un copac dar dupa 3 luni nu mai functioneaza iluminatul. Am o garanție pentru asta?
    Nu putem garanta iluminarea. La urma urmei, a funcționat și de 3 luni. Daca iluminatul nu functioneaza corespunzator la sosirea bradului artificial, desigur vei primi unul nou. Dacă acesta din urmă este cazul, vă rugăm să ne contactați imediat. Încercăm întotdeauna să o rezolvăm cât mai bine posibil pentru clienții noștri.
  • Există o garanție pentru copacii Fairybell - Flagpole?
    Da, aveți o garanție de 3 ani și un serviciu post-vânzare. Dacă aveți o problemă cu iluminatul Fairybell - catarg, îl puteți contacta chiar pe Fairybell. Pentru a vă rezolva problema cu iluminatul Fairybell - catarg, consultați această pagină de serviciu: https://hemsson.typeform.com/to/PfffA6

Comercial

 

  • Marca proprie Royal Christmas for Europe
    Este posibil să vindeți articole de Crăciun regal ca revânzător. Vă rugăm să îl contactați pe Dennis: dennis@royalchristmas.nl

 

  • Cum pot cere o cotație?
    Puteți solicita o ofertă aici.
    Sau trimiteți un e-mail direct la: info@royalchristmas.nl

  • Pot comanda prin factură ca client business?
    Dacă doriți să primiți o factură, puteți trimite un e-mail la info@royalchristmas.nl cu detaliile comenzii și ale clientului. Veți primi o factură pe care o puteți plăti prin transfer bancar. Imediat ce plata a fost primită și procesată de noi, comanda va fi expediată.

  • Am un numar de TVA. Voi fi scutit de TVA?
    Pentru țările din afara Țărilor de Jos este posibil să introduceți un număr de TVA valid, astfel încât să nu fiți nevoit să plătiți TVA. Magazinul nostru web este legat de site-ul web al VIES (Comisia Europeană) pentru a verifica validitatea unui număr de TVA introdus.

  • Unde pot introduce numărul meu de TVA?
    În timp ce completați detaliile clientului pentru comanda dumneavoastră, numărul de TVA poate fi introdus în câmpul „Număr de TVA”. După completarea acestuia, acesta va fi verificat pentru valabilitate la VIES (Comisia Europeană).

A plati

Care sunt metodele de plată din care pot alege?
Carduri de credit (Mastercard, Visa / V-Pay / Carte Bleue și American Express)
Transfer pe baza unei facturi
plătește ideal
paypal (ÎNȘTIINȚARE! În magazinul nostru web este posibil să plătiți cu PayPal până la o sumă maximă de comandă de 950 EUR incl. TVA.)
Giropay
Apple Pay
Bancontact / Dl. Bani gheata
Sofortuberweisung
Cu încredere
Facturare electronică
PIN (magazin de Crăciun din Winschoten)
Pot plăti și în altă monedă decât euro?
În prezent este posibil să plătiți doar în euro.
Plată sigură - criptare SSL
Întregul nostru magazin online este securizat prin criptare SSL. Toate datele, inclusiv datele clienților/datele comenzii, sunt trimise criptate. Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la confidențialitatea/securitatea clientului dvs. + datele comenzii. Vedeți și lacătul din partea de sus a barei de adrese a browserului dvs.
Se poate plati ulterior?
Nu, comanda trebuie achitată integral înainte de a fi trimis ceva. Prețurile afișate includ TVA?
Preturile de pe site-ul nostru includ TVA.
Cât durează până când primești plata mea?
Plata comenzilor online se face imediat în contul nostru și apoi este pregătită imediat pentru expediere (cu condiția ca articolele să fie în stoc).Mi-am pierdut factura. Pot obține o copie a acestuia?
Desigur, vă rugăm să trimiteți un e-mail la: info@royalchristmas.nl, în care să menționați clar toate datele clienților cu care ați plasat comanda.
Pot plăti și în rate?
Nu se poate plăti articolele în rate.
Mai trebuie să plătesc o sumă rămasă. Cum pot face acest lucru?
Contactați-ne la info@royalchristmas.nl putem face o cerere de plată pentru dvs. și apoi puteți plăti.
Ce opțiuni de plată sunt oferite pe site?
Sunt oferite următoarele opțiuni de plată: Card de credit (Mastercard, Visa și American Express) Transfer prin factură, plată iDEAL, PayPal, Giropay, Apple Pay, Mr. Cash pentru Belgia, Sofortuberweisung pentru Germania, Trustly pentru țările scandinave/băncile membre. Vezi transferuri.

Recenziile clienților

Evaluările clienților Trustpilot
Recenziile clienților Google
Recenziile clienților Facebook

Produse

 


De unde pot cumpăra un produs Royal Christmas?
Online în magazinul online și dacă este deschis în magazinul nostru de Crăciun din Winschoten.
Care sunt diferitele instrucțiuni de construcție?
Construcție plug-in
Construcție cu balamale
Construcție balamale - Smart LED
Din ce material sunt realizate articolele?
Articolele sunt realizate din diferite materiale. De exemplu, 1 poate fi realizat dintr-un amestec de material PE / PVC, iar celălalt articol poate fi realizat numai din material PE sau material PVC. Articolul precizează din ce material este făcut. Pentru mai multe informații despre materiale, consultați linkul către explicația materialelor;
Manuale de asamblare PDF + Videoclipuri
Adaptor inteligent - toate informațiile
Informații tehnice Iluminare LED
Brad artificial de Crăciun de lungime
De ce să cumpărați un brad artificial de Crăciun? 5 motive!
Nu se distinge de lucrul real.
Un brad artificial de Crăciun va dura toată viața. Aceasta este o idee durabilă.
Nu trebuie să pleci din casă pentru un brad artificial de Crăciun. Comanda online este rapidă și ușoară în magazinul nostru online.
Bradul artificial de Crăciun cu construcție de balamale / sistem de pliere poate fi montat în cel mai scurt timp. Optati pentru un brad artificial cu lumini LED deja in el? Atunci ești gata și mai repede și poți începe să decorezi.
Pete chele? Pierderea acului? Ace usturatoare? Nu cu un brad artificial!
Toate articolele listate online sunt în stoc?
Toate articolele online sunt în stoc. Dacă nu se specifică altfel, de exemplu, „Disponibil din 1 septembrie 2024”. Reveniți în jurul orei respective pentru a vedea dacă puteți comanda articolul.
Pot folosi articolele și în afara casei?
Este posibil să folosiți bradul artificial de Crăciun afară fără iluminare.
Brazii artificiali de Craciun sunt destinati in principal folosirii in interior. Cu toate acestea, pot fi folosite în aer liber, dar durata de viață va fi mai scurtă ca urmare. Acest lucru este valabil și pentru coroanele și ghirlandele noastre.
Este posibil să comandați o cutie de depozitare goală?
Da, vei primi o cutie de depozitare de lux cu dimensiunile 120 x 40 x 40 cm.
Puteți e-mail solicitarea dvs. la; info@royalchristmas.nl
Articolul pe care l-am comandat este format din mai multe cutii?
Este posibil ca articolul dumneavoastră să fie format din mai multe cutii, în funcție de mărime. Puteți găsi acest lucru în caracteristicile produsului ale articolului pe care l-ați ales.
Toți copacii sunt livrați într-o cutie de depozitare Royal Christmas?
Da, toți brazii artificiali de Crăciun sunt livrați în 1 sau mai multe cutii de depozitare Royal Christmas de la marca Royal Christmas.
Toți copacii catarg includ catarg?
Arborele catargului de 3 și 4 metri includ catarg din fibră de sticlă și țeapă de pământ de metal. Brațele catargelor de 6, 8 și 10 metri sunt furnizate fără catarg. Acestea le puteți comanda separat de la noi. Consultați pagina categoriei de produse copaci steag/Fairybell.
Articolele dumneavoastră îndeplinesc cerințele de siguranță la incendiu?
Articolele noastre de Crăciun îndeplinesc cerințele europene și olandeze de siguranță la incendiu. NEN EN 71-2, NEN EN 60-65, NEN EN 60-66.
Este posibil să primiți un certificat de securitate la incendiu în format PDF?
După ce ați plasat comanda, puteți trimite un e-mail la info@royalchristmas.nl cu solicitarea de a primi un certificat de securitate la incendiu în format PDF. Vă rugăm să precizați în mod clar numărul facturii și detaliile clientului, astfel încât să putem vedea ce articole ați comandat și să vă putem trimite certificatul corect.
Pot înlocui o lumină spartă într-un brad artificial de Crăciun?
Iluminarea LED (inteligentă)/ Lămpile LED (inteligente) nu pot fi înlocuite. Luminile sunt fixate în el și nu sunt interschimbabile.
Dacă se stinge o lumină, se sting toate luminile?
Nu, restul luminilor rămân aprinse. Doar când scoți lampa din suport, conexiunea se întrerupe și se stinge întregul cablu.
Pot înlocui cu ușurință o lumină spartă în copac cu iluminare LED?
Nu, iluminarea LED (inteligentă)/ luminile LED (inteligente) nu pot fi înlocuite

LED-ul este eficient din punct de vedere energetic și 1 x brad artificial costă între 1 și 2 euro pe sezon.

 

Produse a doua șansă
Modelele de showroom sunt uneori oferite în magazinul nostru web.

 

Despre Crăciunul Regal

 


Cine este Crăciunul Regal?
Crăciunul regal este numele de marcă pentru articolele de Crăciun ale Grupului Veldpape (cum ar fi brazi de Crăciun artificiali, ghirlande și coroane). Crăciunul regal produce articolele de Crăciun în sine în China sub numele de marcă Royal Christmas. Articolele de Crăciun sunt vândute în întreaga lume în aproximativ 88 de țări. Puteți achiziționa articole de Crăciun Royal de la centrele de grădinărit, magazinele de bricolaj și magazinele de Crăciun și, din 2001, le puteți cumpăra și direct online de la noi în magazinul web: www.kunstkerstboom.nl

Magazinul nostru web și Royal Christmas for business market

  • Vizitați magazinul de Crăciun
  • Care sunt orele de deschidere a magazinului de Crăciun?
  • Care este adresa magazinului de Crăciun?
  • Pot vedea și toate articolele din magazinul de Crăciun?
  • Poți să cumperi și un brad artificial de la magazinul de Crăciun și să-l iei cu tine?
  • Showroom Winschoten - vizita cu programare
  • Crăciunul Regal - Solicitați catalog


Oferte de catalog
Un catalog este publicat la începutul anului. Acest catalog conține întreaga colecție de Crăciun Regal. Acest catalog nu este destinat clienților privați. Trebuie achiziționat un minim de 3.500 EUR fără TVA, altfel clientul nu va fi eligibil pentru aceasta.
Bilete la târg
Dacă sunteți interesat de un bilet de intrare la târgul mondial de Crăciun de la Frankfurt pe Main, vă rugăm să trimiteți un e-mail la info@royalchristmas.nl
Ce este atât de special la colecția de Crăciun Regal?
Royal Christmas este un expert în domeniul brazilor artificiali de Crăciun și al altor articole de Crăciun în și în afara Europei. Cele +400 de modele de brazi artificiali de Crăciun sunt produse de noi înșine și dezvoltate în China sub marca Royal Christmas.
Comunicate de presă/ PR
Crăciunul regal în mass-media
Cel mai bine testat brad artificial de Crăciun - Algemeen Dagblad
Există informații suplimentare disponibile?
Pentru întrebări și/sau informații ne puteți trimite oricând un e-mail la info@royalchristmas.nl Veți primi un răspuns la întrebarea dvs. în aceeași zi. Sau contactați-ne telefonic și personalul vă va ajuta cu plăcere.

Sfat bile de Crăciun
Sfaturi Glouri de Crăciun și iluminat:

  • Micro lămpi 100 lămpi - Lămpi foarte mici, de unde și denumirea micro, este iluminatul tradițional care există de ani de zile pe piață și este exclusiv pentru uz interior.
  • Lumini de iluminat cluster - mai multe tipuri ca 1152 lumini. Cablu cu multe micro-lumini care oferă o distribuție plăcută a luminii cu multe lumini împreună. Este pentru uz interior și exterior.
  • Conector led 100 lămpi - iluminarea LED conectabilă este eficientă din punct de vedere energetic, are un aspect cald și poate fi conectată la 5 x 100 lămpi. Este pentru uz interior și exterior.
  • Iluminat cu LED - Iluminat care utilizează lumini LED economice în loc, de exemplu, de becuri. Este pentru uz interior și exterior.
  • Curtain 1776 este un iluminat cu LED care este special realizat pentru copaci giganți și copaci mari de la 300 cm, 360 cm și 450 cm. Iluminatul are dimensiunea de 2 x 6 metri si poate fi montat cu usurinta in brad. Este pentru uz interior și exterior.
  • Cortina LED 100 lămpi conectabile Iluminatul LED este eficient din punct de vedere energetic, are un aspect cald și poate fi conectat la 5 x 100 lămpi. Este pentru uz interior și exterior.
Tree height Christmas balls advice Advice lighting
120 cm   48 pieces =   4 boxes                100 lights
150 cm   60 pieces =   5 boxes                100 lights
180 cm   72 pieces =   6 boxes   200  -   300 lights
210 cm   96 pieces =   8 boxes   300  -   400 lights
240 cm 144 stuks = 12 boxes   400  -   500 lights
270 cm 216 stuks = 18 boxes   500  -   700 lights
300 cm 288 stuks = 24 boxes   800  - 1200 lights
360 cm 360 stuks = 30 boxes 1000  - 1500 lights
450 cm 432 stuks = 36 boxes 1200  - 1700 lights

Power consumption articles:

             Artikel Power consumption
             Giant tree     175 Watt
             warm LED bomen       20 Watt
             Prelit bomen       90 Watt
             Guirlandes warm LED
      20 Watt
            LED light       0.02w ( 70L=1.4W, 100L=2W, 200L=4W)

Energielabel warm LED

Advice Christmas balls Giant tree:

Giant Tree PVC     Advice Balls: Giant Tree PE / PVC Advice Balls:
  440 cm 510 400 cm 510
  440 cm + LED   1176 510 400 cm + LED 1176 510
  510 cm 510 500 cm 510
  510 cm + LED   1176 510 500 cm + LED 1176 510
  580 cm 800 600 cm 800
  580 cm + LED   3552 800 600 cm + LED 3552 800
  650 cm 800 700 cm 850
  650 cm + LED   5328 800 700 cm + LED 5328 850
  720 cm 850 800 cm 1000
  720 cm + LED   7104 850 800 cm + LED 7104 1000
  790 cm 1000    
  790 cm + LED   7104 1000    
  860 cm 1200    
  860 cm + LED   7104 1200    
  930 cm 1300    
  930 cm + LED   7104 1300    
1000 cm 1500    
1000 cm + LED   8880 1500    
1070 cm 1600    
1070 cm + LED   8880 1600    
1140 cm 1700    
1140 cm + LED   8880 1700    
1210 cm 1800    
1210 cm + LED 10656 1800    

S-au vândut deja 50 de milioane de brazi artificiali din 1936!